El Partit Popular denuncia la paralització de les obres de la residència pública Son Martorell de Ciutat Jardí per a persones majors en situació de dependència. El portaveu del PP en el Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, assenyala que “les obres havien d'estar acabades al gener de 2022 i mig any després ens trobem que no hi ha ni un operari treballant” per això “demanarem a la presidenta Cladera en el pròxim ple quin problema hi ha perquè s'hagi hagut d’aturar l'activitat en la construcció de la residència i quines previsions manegen per acabar la seva execució”.
“Estem cansats de falsa propaganda. Fa dues legislatures que l'anuncien i mai s'arriba a finalitzar”, ha manifestat Galmés qui ha comprovat insitu, aquest matí, juntament amb la consellera, Catalina Cirer i el president del PP de Palma, Jaime Martínez, que les obres de la residència estan paralitzades.
D'altra banda, Galmés també ha criticat “el retard en l'obertura de la residència Son Caulelles de Portol després que el mes de novembre de l'any passat Cladera anunciés a bombo i platillo la posada en marxa del primer centre geriàtric públic del municipi de Marratxí”. “Sorprèn que estigui perfectament equipat i continuï tancat i inoperatiu”, ha conclòs.
© 2023 Partido Popular Aviso Legal | Todos los derechos reservados. Diseñado por Rita Creativos