El portaveu del PP en el Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, demana a la presidenta insular, Catalina Cladera, que ajudi a les associacions de Gent Gran “perquè no hagin de tancar les seves portes” com és el cas de l'Associació de Tercera Edat “La Cala” de Son Cladera que “està pendent d'un fil i els seus 500 usuaris podrien quedar-se sense club social”, avisa Galmés qui destaca que “des de la pandèmia s'han tancat el 50% de les associacions, la majoria a Palma i això posa en risc el benestar dels nostres majors”.
En aquest sentit, el popular defensarà una moció en el ple de demà de la institució insular en la qual insta al Consell a dur a terme les actuacions necessàries per a evitar el seu tancament i a revisar totes les entitats de Gent Gran de Mallorca que puguin estar també en dificultats i estudiar possibles solucions per a garantir la seva supervivència.
Llorenç Galmés ha visitat aquest matí juntament amb la consellera, Catalina Cirer, l'associació de Gent Gran “La Cala” de Son Cladera per a conèixer de primera mà la seva situació. “El Consell no pot deixar-los de costat i ha de pactar amb ells una solució definitiva perquè no hagin d'abandonar la seva seu que duu 30 anys en funcionament”, ha assenyalat.
“És imprescindible que el Consell els estengui la mà i doti a les federacions de Gent Gran de tota l'ajuda que estigui al seu abast perquè els nostres majors envelleixin de manera saludable, mantenint al màxim la seva autonomia i les seves relacions socials”, ha conclòs.
© 2023 Partido Popular Aviso Legal | Todos los derechos reservados. Diseñado por Rita Creativos